Pakkumuste esitamise tähtpäev 22.04.2022 kell 16:00. Küsimuste esitamise tähtpäev 19.04.2022 kell 16:00. Pakkumused ja küsimused saata aadressile johan@viljandimaa.ee
Viljandi linnavalitsus ja SA Viljandimaa Arenduskeskus soovivad leida partnerit, kes teostaks piirkonna suve alguse mainekampaania loovlahenduse ning koostaks ja viiks ellu kampaania meediaplaani.
Kampaania eesmärk: tõsta Viljandi linna ja maakonna tuntust reisisihtkohana eestimaalaste seas.
Peamine sihtrühm: eestlasest fit-reisija (sihtrühma kirjeldus siin lk 5 https://static.visitestonia.com/docs/3622787_visitestoniabrandstrategystory.pdf)
Kampaania eelarve: 30 000 eurot (sisaldab käibemaksu)
Kampaania periood: 8. - 22. juuni 2022 (parema levi huvides võib kampaania periood juunikuu piires muutuda, kuid pikkus peab jääma 14 päeva piiresse)
Pakkumus peab koosnema kahest osast: osa 1), kus hinnatakse madalamat hinda ja osa 2), kus hinnatakse suurimat pakutavat kontaktide arvu.
Osa 1 - Kampaania loovlahenduse koostamine ja materjalide kujundamine (kõrgeima hinde saab madalaima hinna eest)
- kampaania loovlahenduse väljatöötamine, mis lähtub Viljandi ja Viljandimaa CVI-st (hinnapäringu lisad 1 ja 2) ning sisaldab:
- kampaania peasõnumit
- kampaania üldist visuaalset lahendust
- sihtrühma põhiseid alasõnumeid
- kampaania maandumislehe loomine visitviljandi.ee veebilehele ning Google ja Facebooki seadistamine kampaania tulemuste mõõtmiseks. (Mai alguses liigub leht uuele versioonile WordPress platvormil https://visitviljandi.studioaugustine.ee/)
- Kampaania A2 volditava trükise kujundamine
- Sisutekstide koostamine
- Osa 2 meediapindadega seotud kujundustööd / sisuloome
- Kampaania raporti koostamine
Osa 2 - Kampaania meediaplaani koostamine ja elluviimine (kõrgeima hinde ja suurima kontaktide arvu eest), mis peab sisaldama vähemalt:
- Billboard suuruses peatänava äärsed reklaampinnad Tallinnas (miinimum 1 pind Tartu mnt linnast välja suuna ääres)
- Bussiootepaviljonid Tallinna kesklinna piirkonnas.
- Kampaania trükise levitamine üleriigilise leviga ajalehe täistiraaži vahel ühe korra kampaania perioodi jooksul (soovitavalt Postimees või Eesti Ekspress)
- Postitused Facebooki ja Instagrami (kampaania läbi Facebook Businessi + targad URLid)
- Google Ads
Kampaania käigus loodav materiaalne ja immateriaalne vara jääb tellija omandisse.
Tellija käsutuses olevad meediaressursid:
Facebook:
https://www.facebook.com/viljandilinn
https://www.facebook.com/viljandimaa
https://www.instagram.com/visitviljandi/
Veebileht www.visitviljandi.ee (kampaania ajaks üle mindud uuele versioonile https://visitviljandi.studioaugustine.ee/)
Tellija kontaktisik:
Johan-Kristjan Konovalov
Viljandimaa turismiteenuste arendusjuht
SA Viljandimaa Arenduskeskus
5669 7042
Tegevust toetavad Viljandi linn ja Euroopa Regionaalarengu Fond.